Prolog - Milkshake City

"Och, som den nya sommarjobbaren står framför dig!" sa jag och skrattade. Karley pep till. "Har du fått jobb?" frågade Karley och hoppade upp från bänken hon satt på. Jag nickade glatt. "på milkshake?" frågade hon mig. Jag nickade ännu en gång. Glädjen i mina ögon pratade åt mig. alla jobb jag hade sökt till hade sagt nej. "Hur kunde du få jobb där och inte på Londons sämsta Pizza hut?!" frågade Karley mig fundersamt. Jag rykte på alxarna. "Nu är sommaren räddad i alla fall!" sa jag och skrattade till. Aldrig att jag bara kommer sitta hemma helva lovet och ruttna medans mamma och pappa jobbar och Karley är på sitt jobb.

Jag hade lite problem med att skriva denna prologen. Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva eftersom jag har skrivit så mycket på själv novellen redan. Kompliserat, check.
Men i alla fall, novellen kommer börja när jag har skrivit ca tio delar till. Låter mycket men kommer inte ta lång tid. Kanske hela denna veckan? I alla fall så hoppas jag att ni kollar in snart igen! Design kommer också men jag vet inte när.
Glöm inte att följa mig på twitter! ;)
(Klicka på bilden för att komma dit!)

My baby's ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0