Hej och välkommen till myloveforonedirection !

Jag heter Nelly och jag kommer skriva min One Direction fan fic här!
Jag kommer inte publicera några delar förren jag har skrivit några till, jag har redan börjat skriva fyra delar förstår ni! Men i slutet av jullovet - alltså i början av nästa år - kommer nog den första delen & en ny design! Jag ska i alla fall ta och skriva prologen till min fan fic.

Lite fakta om lilla mig:

Jag heter Nelly och är 13 år gammal. Jag bor nere i Skåne med min mamma, pappa och lillasyster. Men vi får inte glömma min gulliga vovve, Zelda!
På min fritid lyssnar jag på musik, är med mina kompisar och skriver på mina älskade berättelser såklart! ♥
Jag har, eller ja just nu gästbloggar jag på biebsordie.blogg.se så jag vet ungefär hur man ska skriva!
Jag har gillat One Direction sedan i Juni skulle jag tro. Och det kommer nog hålla ett bra tag till! Jag älskar också min lilla bebis Justin Bieber, haha! Han har jag gillat i snart två år. Lite sådär onnödig fakta om mig, hehe.
Men nu ska jag prata lite med hon som ville göra designen (tack igen Angelicia!) och sedan ska jag ta och skriva klart den delen jag håller på med och skriva hela natten lång!

Tack för att ni kollade in, hoppas ni stannar tills jag lägger upp min första del ur min fan fic!

Puss & Kram Nelly ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0